Tuesday, July 26, 2011

Ini ke aku yg dulu???

Aku telah di 'assign' as a project admin (admin je kn tp kn form a team, handle logistic & facilities.. admin gile koser tu namenye) for Sapura Secured Tech Career Fair 2011.. what the dotttt??? seyes kejong aku bile diarahkan sbegitu..waaaaa.. even urat kentot pn da xrase kentot lalu.. waaaaaa.. apakahhh?? Task aku skang nih rs cm kamikaze je, kn brani mati punya klo mau 'org' nampak.. tidak!!





Mmg ati freezing gile, xtau nk wt ape.. otak da bkecamuk da ape yg kn wat dlu.. bos ckp CEO cm nk test aku leh ke x wat benda nih.. cehhh, bg la test matematik ke, leh jugak aku jawab.. adehhhh !!

TP klo nk terus hidup nk tak nak kn hadapi jugak kn? STRIVE FOR LIFE!! tiada ape yg perlu aku takutkan.. bukan aku xde pengalaman event2 besar.. MIHAS, MIFB, SPORE EXPO, EABEX.. sumer international event punye.. & aku adelah PIC utk kampeni frozen food aku ke event2 cmtu.. ilek je kan..

Stakat internal event nih, aku PASTI BOLEHHHH!! cume aku kn organize cara kerja & pastikan yg terbaik.. sbb kampeni aku nih da biase di'treat'kan dgn benda2 terbaik..

Da lama sgt aku dok di zon selesa.. selama 6 tahun asik makan puji.. utk event nih, aku nk cabar diri aku utk dikritik.. semoga aku BERJAYA!!

DOAKAN AKU KENKAWAN!! CAREER FAIR IS NOTHING!! BKOZ IMPOSSIBLE IS NOTHING!! (pinjam tagline ADIDAS.. ahak!!)

No comments:

Post a Comment